Johan Palm med Bandet & Alice Svensson 8/8-09

Johan Palm med Bandet & Alice Svensson i Gävle 8/8-09
Mats


Adam


Mats


Simon, Adam syns lite, Mats och sen Kaj tror ja han hette ;o


Johan


Johan


Johan


Johan


Johan


Johan


Johan


älskar bilden


är så JÄVLA stolt över denna bild!


Henrik, Steve, Johan, Simon, Mats & Adam


Henrik


Alice & Henrik.
sen två kompisar, den blonda med grön t-shirt, en utav mina bästavänner Amanda W <3 sen tjejen framför Amanda är Linnea :)


Jag & Adam


Jag & Mats


Jag & Simon


Jag & Steve


Jag & Henrik, sen tjejen bredvid är en kompis :) Amanda E


Jag & Alice, sen tjejen bakom är Adina :)


Johan och jag

Kommentarer
Postat av: Sara

U-N-D-E-R-B-A-R-T!!!!!!!!!! <333333333333333333

2010-10-16 @ 17:42:58
URL: http://johanpalmfanetsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0