Varit i Rättvik

Halloj, blogg.se har haft problem ju så jag kunde inte blogga igår när jag kom hem och inte imorse heller, men nu verkar det funka. 
Iallafall så har jag och Sara sovit med Adde och Christoffer hemma hos Adde i helgen, mysigt :D vi åkte typ dit direkt när vi kom till Rättvik, sen så kolla vi på skräckfilm innan vi skulle sova sen gick vi alla och la oss i Addes rum, haha men Sara och jag babbla så mycket så Sara och Christoffer fick flytta in till tv-rummet och sova där istället så sov jag och Adde i hans rum. 

sen på lördagen åkte vi ner till marknaden och åkte karuseller, men Adde stannade hemma istället och kolla på fotboll, sen efter marknaden så åkte vi tillbaka till Adde och skulle sova där igen, vi åt pizza innan vi drog hem till han då, och sen på kvällen så kollade vi på en till skräckfilm, sen gick jag och Adde och la oss i hans rum och Sara och Christoffer sov i tv-rummet igen. 

Adde skrämde mig när vi skulle sova :| haha var asrädd ;o sen på söndagen så hämta mamma och pappa mig och Sara och vi åkte ifrån killarna :( gick lite på marknaden, köpte bara en tröja (visar sen) sen kom Christoffer ner en stund och var med oss, sen åkte vi hem och då va jag med Ella hemma :) mysigaste helgen ever (a)

den 27 ska vi tillbaka till Rättvik igen, jag och Sara vill sova med killarna igen och ja vi får väl se om vi ska de då :)


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: